Cuma, Mart 26, 2010

merhabalar..
evet, bu sanal ortamda ben küçük harf kullanıyorum, çünkü bana çok gayrıresmi geliyor bu ortam, şekle çok önem vermeye gerek yokmuş gibi..

şu an içim burkuluyor.. oğlumun okul meselesinden ötürü. bugün burs olanağı vardır diye gidip 2 saatlik tanıtım toplantısına katılığımız okulun ilk girişte bursu olmadığını öğrendik. keşke telefon edip sorsaydık.. çok mu etkilendim okuldan? hayır aslında.. öğrenci temsilcileri çok mu etkileyiciydi? hayır.. okulda olup biten eğitim öğretim olayları yöntemleri mi beni etkiledi? sanırım evet. tabi ki. oğlumun o imkanlardan faydalanarak okuyabilmesini hayal ettim  . bir taraftan da tabi ki bunun doğal bir eğitim ortamı olmadığını kabul ederek. çünkü yaygın değil. keşke olabilseydi. galiba içim en çok buna acıdı. ben yılda 25 bin tl civar para verip oraya gönderebilsem bile.. ne bileyim insanın içine bir şeyler oturuyor işte. ülkesi için üzülüyor insan. her okulun  neden bir kütüphanesi, spor salonu olamasın diye.. o kadar çok şey geliyor ki aklıma.. hangisini savıp hangisine kafa yormalı şaşırıyor insan.. biz idealist takımı böyleyiz değil mi..kişisel meseleden ülke meselesine zıplayıverdiğimin de farkındayım!

oğlum çok önemli bir tespitle düşüncelerimin arasına daldı: 8 dk daha gecikirlerse pizzayı bedavaya alacağız!!
:)) dağılın kara bulutlar, bedava pizza geliyooooorr ...derken son 4 dakikanın içinde geldi:)
Allah bütün çocuklarımıza zihin açıklığı ve temiz, güzel bir gelecek versin ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder