Pazartesi, Mart 08, 2010

..yarın için çantan hazır mı? Ödevler kondu mu? Çantanda gereksiz şeyler taşımıyorsun değil mi? Beslenmeni çıkardın mı? Bir çocuğa bu kadar çok soru aynı anda sorulur mu?

diye düşünürken bir yandan da, şu cevabı alır bu anne: "Anne, daha biliyorsun, ödevimi basmadık!"

Evet, bu çocuk türlü bilgisayar sorunlarını kendisi çözebilen, ödevlerini bir şekilde oraya buraya bakıp kendisi kotaran (internet ortamında araştırma yapmanın kurallarını da öğrendi galiba- ödev sitelerine bakmaması gerektiğini biliyor - ama daha Wikipedia'nın önünü alamadım!) bir 11 yaş çocuğu olarak, hala yazıcıyı bana kullandırıyor- illa benim elim değmeli sanırım. Ne yapmalı? Kızmalı mı? Saat 20.53 itibarıyla ne şekilde dinlenebileceği konusunda beynini dahi zor toplayan bir anne olarak, hayır diyorum yine de! Çünkü, bunları buraya yazınca aslında ne kadar şahane olduğunu fark ediyorum. Bunları 2 hafta ya da ay ya da yıl sonra okuyunca şefkatle iç geçireceğimi bildiğim için.. İyi ki var bu minikler hayatımızda! hepsini çok seviyorum!

Annneeee....Canım?.. Printer çalışmıyor!!! Onca şeyi boşuna mı yaptım?? Hıııııııı.. geldim canım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder