Çarşamba, Mart 10, 2010


Evet, buraya akşamları bir şeyler yazmak insanı rahatlatıyor. Artık gece çökünce nasıl rahatlayacağımızı, nasl dinlenebileceğimizi bile hayal eder olduk galiba. İşte, cevap bu yazma işinin içinde gizli: Siz de açın bir blog, nasılsa uzuuuun bir süre kimse sizdenhaberdar olmayacak, ta ki birilerine dayanamayıp bir cuma gecesi sofrasında, ikinci kadehinizi yudumlarken, aman bu güzel insanlardan gizli şey mi olurmuş diyerek masaya bomba gibi blog haberinizi düşürene kadar! Eh, tabi sonra hangisine yanarsınız, psikiyatr koltuğundaymışcasına rahat rahat yazdığınız blogunuzun yanına yeni ir gizli blog açma gereğine mi, yoksa hala sizi kimsenin takip etmiyor olmasına mı? Çetin ikilemler bunlar! :)
Önemi yok, benim kimseye bir şey söylemeye niyetim de yok.. Valla bulursa tribünlere yazmaktan korkarım, başka bir şeyden değil! Gün içinde etrafımızdakilerin ekmeğine yeterince yağ ve bal sürüyoruz, burada sirke satmaya kararlıyım ben!
Şaka şaka.. Keskin sirke her yara zarar.
Nasıl koşturmacalı bir gün.. Evden de pek dışarı çıkmamış olmama rağmen. Koşturmacası şuydu: Aklımdakilere yetiştim! Hepsi de evle ilgiliymiş. Yürüyüşümü de yaptım. Hatta dün yaptığım quizleri okurken dışarda çayımı içtim. Sınav kağıdı okumak eve göre bir etkinlik değil kesinlikle. Muhakkak dışarı çıkılır. Evde sadece güzel şeyer okunur ve seyredilir ve dinlenir! O kadar.. Sınav kağıtlarının bu acaipliğinden kendimi de sorumlu tutsam iyi olur belki de.. hayır hayır.. Bir de onun sorumluluğu mu? Kalsın. hmmm.. Belki de bunu düşünmek gerek.. Dertlere yenilerini eklemek..
Bugün neden ekstradan yorunum? pınar hanımın kargosu geldi tabii. Anında yerleştirilecek, temizlenecek. Bu maceram yeni. Daha dört haftalık..Anlatırım.
Bu arada, ben kediye cadılık yapıyorum bazen, oğlumun da tavrı değişti! Bu çok kötü. Nasıl birden insan parlayıveriyor. Yine kendime bir hafta Yumak'ı sevmeme, dokunmama cezası vereceğim anlaşılan...
Picturica oynanacakbu sıkıcı kış akşamında şimdi. Bir de müzik koyarım havamız hemen değişir evde.. ne koysak? Bakalım.
Kaçtım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder